Κορωνοϊός: Ξέσπασαν γνωστοί ηθοποιοί – «Στα θέατρα κολλάει, στην εκκλησία όχι;» Οργή [video]

Γιατί είναι έξαλλοι γνωστοί ηθοποιοί και άνθρωποι του θεάτρου με τα νέα μέτρα για τον κορωνοϊό;

«Πρέπει να κατανοήσουν κάποιοι, ειδικά οι λοιμωξιολόγοι και οι άνθρωποι που παίρνουν αυτές τις αποφάσεις, ότι μια παράσταση και μια πολιτιστική δράση δεν είναι ένα μαγαζί που ανοίγει» ξεκαθαρίζει ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης.

Ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης μίλησε στην εκπομπή της Φαίης Μαυραγάννη, «Τώρα ό,τι συμβαίνει» το πρωί της Κυριακής με αφορμή την αναστολή των πολιτιστικών εκδηλώσεων και πάσης φύσης θεαμάτων για τον τρέχοντα μήνα. Ο γνωστός ηθοποιός δεν έκρυψε την καθαρή αντίθεση του σε αυτή την απόφαση.

Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης σημείωσε χαρακτηριστικά πως «ο πολιτισμός βάλεται από την πρώτη στιγμή.

Τα θέατρα και οτιδήποτε έχει να κάνει με τις πολιτιστικές εκδηλώσεις ήταν τα πρώτα που έκλεισαν και δεν το λέω για να πάρουμε εμείς κάτι τιμητικό.

Φοβάμαι ότι θα είμαστε και οι τελευταίοι που θα ανοίξουμε.

Δυστυχώς στη βαριά βιομηχανία, όπως πολλές φορές διαφημίζουν τον πολιτισμό στην Ελλάδα, δεν νομίζω ότι δίνεται η πρέπουσα προσοχή.

Αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο, διότι είναι ένα πράγμα το οποίο δεν έχει κάποια ιδιαίτερη λογική, είναι ότι βλέπουμε ακόμα σε μια ανακοίνωση του πρωθυπουργού να κλείνουν τα θέατρα όπου πάρα πολύ εύκολα μπορούν τα πάντα να ελεγχθούν.

Αυτό αποδείχτηκε και από τις λίγες παραστάσεις που παίχτηκαν το καλοκαίρι».

«Μην ξεχνάμε ότι στα θέατρα ο θεατής παίρνει ηλεκτρονικά και ονομαστικά το εισιτήριο του, κάθεται στη θέση του και είναι πια μακριά ο ένας από τον άλλον, δεν γίνεται διάλειμμα για να υπάρχει συνωστισμός και όλα μπορούν να ελεγχθούν.

Δεν έχει υπάρξει ούτε ένα κρούσμα όλους αυτούς τους μήνες και αυτό είναι πολύ σημαντικό» πρόσθεσε με σαφήνεια ο ηθοποιός στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του OPEN.

«Πρέπει να κατανοήσουν κάποιοι, ειδικά οι λοιμωξιολόγοι και οι άνθρωποι που παίρνουν αυτές τις αποφάσεις, ότι μια παράσταση και μια πολιτιστική δράση δεν είναι ένα μαγαζί που ανοίγει, όπως είναι η εστίαση, και είναι έτοιμο με την έννοια του ότι ετοιμάζουμε κάτι για τον «πελάτη» και τον θεατή.

Υπάρχει μια προετοιμασία και αν δεν δοθεί αυτή η άνεση στους καλλιτέχνες δεν θα υπάρξει κανένα καλλιτεχνικό αποτέλεσμα στο τέλος».

«Να τονίσω επίσης κάτι κα. Μαυραγάννη… Για άλλη μια φορά είδα ότι υπάρχει μια διάκριση. Δηλαδή στα θέατρα κολλάει, στην εκκλησία δεν κολλάει;

Στον Άγιο Δημήτριο στη Θεσσαλονίκη είδαμε αυτό να γίνεται και από ότι ξέρω και υπάρχουν επίσημα στοιχεία υπάρχουν κρούσματα. Θέλω να πω, για ποιο λόγο αυτή η επιμονή με το θέατρο;» αναρωτήθηκε ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης.

Τέλος, ο ηθοποιός συμπλήρωσε πως «δεν έχω κάτι προσωπικό με την εκκλησία. Άλλωστε για να το ελαφρύνουμε και λίγο κάνω και έναν παπά φέτος στο σίριαλ Χαιρέτα μου τον πλάτανο».

Ανάμεσα στα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού, είναι και το κλείσιμο των θεάτρων.

Αυτό, όπως είναι φυσικό, έχει προκαλέσει αναταραχές στους ηθοποιούς κι έτσι μετά την τοποθέτηση της Δήμητρα Παπαδήμα για το θέμα σε εκπομπή του Open, η Βάσια Παναγοπούλου θέλησε να στείλει κι η ίδια το δικό της μήνυμα σε έντονο ύφος.

Η ίδια είπε με ανάρτηση από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook:

«Όπως όλοι οι Έλληνες έτσι και εγώ, άκουσα με μεγάλη αγωνία το διάγγελμα του Πρωθυπουργού πριν από λίγο. Θα μείνω σε ένα σημείο που πραγματικά με πονάει πολύ. Δεν μπορώ να ακούγεται από επίσημα χείλη ότι κλείνουν οι χώροι εστίασης, πολιτισμού και ψυχαγωγίας γιατί εκεί διαπιστωμένα ευνοείται η μετάδοση του ιού. Συγγνώμη ένα λεπτό.

Στο θέατρο ευνοείται διαπιστωμένα η μετάδοση του ιού; Υπάρχουν κρούσματα που βρέθηκαν και δεν ήρθαν σε δική μας γνώση μας των ανθρώπων που ασχολούμαστε με το θέατρο; Τι στοχοποίηση είναι αυτή; Και όταν θα ανοίξουν τα θέατρα, ποιος θα ξαναμπεί μέσα, όταν διαπιστωμένα εκεί ευνοείται η μετάδοση του ιού;

Ντροπή και κρίμα. Δεν μπορείς να καταδικάζεις έτσι έναν ολόκληρο κλάδο. Δεν γίνεται.

Και από την άλλη να αφήνεις συγκεκριμένους χώρους ελεύθερους εκεί που διαπιστωμένα υπάρχει τεράστια προσέλευση κόσμου, ο ένας πάνω στον άλλον και δεν ελέγχεται τίποτα. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποια μέτρα και ποια σταθμά στοχοποιήθηκε για ακόμη μια φορά το θέατρο;»