H Camaro με το V8 των 9,4 λίτρων είναι διαθέσιμη

Εκτός της επαναφοράς του big block V8 κινητήρα ανάμεσα στις επιλογές που προσφέρει η Chevrolet για την Camaro, έχουμε και επανεμφάνιση των εκδόσεων COPO.

Η Chevrolet κυκλοφόρησε την COPO Camaro μόνο για ελάχιστα κομμάτια το 2012 και από τότε είχε διακόψει τη δυνατότητα εργοστασιακής τοποθέτησης του big block κινητήρα στα μοντέλα της. Φέτος, ο κωδικός COPO επανεμφανίζεται και μάλιστα εμφατικά, μια και η συγκεκριμένη έκδοση της Camaro, από το 2022 θα μπορεί να παραγγελθεί με τον V8 των 9,4 λίτρων. Αυτό σημαίνει πως οι ειδικές εκδόσεις COPO είναι και πάλι διαθέσιμες για όποιον θέλει να παραγγείλει.

Η ιστορία πίσω από την ονομασία, έχει να κάνει με τις ειδικές εκδόσεις που στο παρελθόν πρόσφερε το εργοστάσιο και προορίζοντας για αγωνιστική –και δη, dragster– χρήση. Η παραγγελία από τις αντιπροσωπείες, γινόταν μέσω του συστήματος Central Office Production Order της αυτοκινητοβιομηχανίας και αφορούσαν τις Camaro με επιλογές σε αξεσουάρ και κινητήρες που στην τυπική λίστα των επιλογών δεν υπήρχαν. Οι εκδόσεις αυτές έχει καθιερωθεί και ονομάζονται COPO από τα αρχικά των λέξεων και ήταν διαθέσιμες μέχρι το 2012.

Τώρα που η Chevrolet επαναφέρει τον κωδικό, μέσα στις επιλογές κινητήρα για την Camaro βρίσκουμε και τον τεράστιο V8 των 9,4 λίτρων (572 κυβικών ιντσών). Είναι η πρώτη φορά που αυτό το big block μοτέρ βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό της Camaro αλλά δεν υπάρχουν ακόμα στοιχεία για την ακριβή του απόδοση στην προκειμένη περίπτωση. Σε άλλες περιπτώσεις που εντοπίζεται το ίδιο μοτέρ, αποδίδει από 621 έως 700 ίππους, οπότε και είναι ασφαλές να θεωρούμε πως κάπου εκεί ανάμεσα θα είναι και η απόδοση της συγκεκριμένης πρότασης. Ως φόρο τιμής για τα πρώτα COPO μοντέλα που προσφέρθηκαν το 1969, η Chevrolet κατασκεύαζε μόνο 69 αυτοκίνητα με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές, ενώ τώρα τα COPO που θα πουληθούν δεν έχουν κάποιο όριο και θα είναι όσα παραγγελθούν. Η τιμή για την COPO Camaro του 2022 με τον μεγάλο κινητήρα ξεκινά από 88.000 ευρώ.

 

newsauto